Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021

Γκαλερί 3

Διάσπαρτες οι άγριες (?) λευκές και μωβ ανεμώνες
με τις έντονες νευρώσεις, τραβάνε την προσοχή της.

Έσκυψε μάζεψε μερικές, 


τις ένωσε κι έφτιαξε ένα όμορφο μπουκέτο!

Μετά στο σπίτι, με την ιδιαίτερη προσωπική πινελιά, την εκλεπτυσμένη αισθητική
και το γούστο τις μετέτρεψε σε ξεχωριστές συνθέσεις.


Η Αλεξάνδρα…

Αυτή τη διαδρομή από τη φύση στο αποτέλεσμα παρουσιάζω και στολίζω σήμερα τη  Γκαλερί 3.

* Άγρια Ανεμώνη, οι αρχαίοι Έλληνες της έδωσαν το όνομα αυτό επειδή ανθίζει με τους κρύους ανέμους κατά την διάρκεια του χειμώνα.

4 σχόλια:

  1. Συναρπαστικό!
    Εξαιρετικής λεπτότητας συνέχεια! Στράτο υπέροχες εικόνες στέκουν σαν καλλιτεχνικές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, Γιάννη -κι αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά- είσαι ο πιο πιστός επισκέπτης της «Γκαλερί» μου. Ακόλουθος και γενναιόδωρος κριτής των εικόνων μου, «καλλιτεχνικών δημιουργιών» όπως σωστά το γράφεις.
      Φίλε με τιμάς.
      Σ’ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες φωτογραφίες Στράτο!
    Επαγγελματικές θα έλεγα!
    Χάρηκα που πέρασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ, Αριστέα! Η αλήθεια είναι ότι
      κάπως χαθήκαμε...
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τον καλό σου λόγο!
      Σου εύχομαι κάθε καλό!

      Διαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ