Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

Γκαλερί 2

 Από τη χλωρίδα του Υμηττού









4 σχόλια:

  1. Υπέροχες, όμορφες στιγμές της φύσης, αποτυπωμένες στο φωτογραφικό σου καρέ αγαπητέ Στράτο. Μένω εντυπωσιασμένος από την ευαισθησία του φακού σου. Την καλησπέρα μου.

    https://giannispitarokilis.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις, Γιάννη, πάντα η φύση με μάγευε κι ό,τι έχει να κάνει μ’ αυτήν γίνεται στη ματιά μου εικόνα που ή με το κινητό (τις περισσότερες φορές) είτε με τη CANON μου, τη «φυλακίζω» μ’ ένα απλό κλικ.
      Η «ευαισθησία του φακού μου» είναι η επέκταση της δικής μου ευαισθησίας.

      Σ’ ευχαριστώ θερμά για τον καλό σου λόγο που δεν τον τσιγκουνεύεσαι. Το εκτιμώ ιδιαίτερα!

      Διαγραφή
  2. Ο Λεσβιακός αισθησιασμός και λυρισμός, στις ωραίες φωτογραφίες σου αυτών των αγριολούλουδων του Υμηττού αποτυπωμένες πάνω στο εκραν του φωτογραφικού "κινητού" σου. Ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που αναφέρεσαι, Τάκη, στο «Λεσβιακό αισθησιασμό και λυρισμό» μου, σκέπτομαι πως ίσως να είναι κι έτσι και μάλλον έχεις δίκιο… Το σημειώνω.
      Το «Εύγε» σου με κάνει περήφανο.
      Σ’ ευχαριστώ!

      Διαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ