Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Φυλλωσιές…


Καλωσορίζουν τη γλυκιά μελαγχολία της εποχής…


Όλο και πιο πολύ λιγοστεύει το πράσινο… Προμηνύεται φθινόπωρο 


Φύλλωμα και σκιές πάνω στο χώμα μοιάζουν με σκόρπια αποσπάσματα παραμυθιού…


Αν ήμουν ποιητής μ’ αυτό εδώ θα άρχιζα τον πιο όμορφο στίχο…


Η φύση πήρε απ’ την παλέτα της τούτο το χρώμα και το ’κανε πιο όμορφο… 
Αλλά τι λόγος μου πέφτει εμένα; 


Πώς να παραμερίσεις το «παν δώρημα τέλειον» του Πλάστη;…


Σκεπτόμουν, τί κορνίζα να σκαρώσω σε τούτη την ομορφιά…
Πάντως προσπάθησα…
* Φωτογραφίες: Όλες από το Άλσος Παπάγου (15/9/2012)
Μηθυμναίος 

8 σχόλια:

  1. ΑΝ ήσουν ποιητής...
    ΑΝ ήσουν φωτογράφος...
    ΑΝ ήσουν ...
    Ποιός είπε οτι ΔΕΝ είσαι; Και μας μαγεύεις, και μας ταξιδεύεις και μας συγκινείς...τι άλλο σου λείπει;
    Υπέροχες τρυφερές εικόνες με πολλή συναίσθημα!

    Υ.Γ. Αλσος Παπάγου να υποψιασθώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Χαρά Θ.,

    Που να βρω μέρος να κρυφτώ απ’ τα γλυκόλογά σου!

    Ώστε βρίσκομαι σε καλό δρόμο. Έτσι; Αν αρχίζω να το πιστεύω με χάσατε…

    Σωστά υποψιάστηκες! Ναι, είναι προχτεσινές από το Άλσος Παπάγου. Το αναφέρω στο κάτω μέρος. Δες τον αστερίκο *

    Να ‘σαι καλά, Χαρά μου! Και χίλια ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε κρύβω πίσω απο "γλυκόλογα" το θαυμασμό μου,απλά καταγράφω την ολοφάνερη αλήθεια.

    Αισθάνομαι συνοδοιπόρος σε τούτη την ανάρτηση,χαχαχαχα (δεν είχα δει τον αστερίσκο)
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Χαρά Θ.,

    Πως να μη σ' αγαπάω!!!

    Σε προσκαλώ στους περιπάτους μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε μου θαυμάσιες οι φυλλωσιές σου.
    Στ΄αλήθεια η πιό όμορφη ζωγραφική δοσμένη από τη φύση.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιστή η φύση μαζί μας. Συνεχίζει να μας χαρίζει ομορφιές.
    Είναι που κι εμένα με ξεμυαλίζει αυτό το χρώμα.

    Σ, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ῟Οταν τα δένδρα, τα φύλλα αλλάζουν χρώμα.
    ῟εδώ σε ῟εμᾶς αργεί να ρθει αὗτή η εποχή, σε 15 μέρες περίπου, εἷναι μερικά δένδρα που αλλάζουν χρῶμα σε βυσινή, μελανό, πούρπουρο, μια γήινη ομορφιά, κι αν σκεφτούμε ότι όλη αυτή η ομορφιά προμηνύει χειμώνα...
    Το μεγαλεῖο της φύσης.


    Χαιρετῶ

    Γαβριἠλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ pylaros,

    Κι εδώ μη νομίζεις, τώρα αρχίζει το φθινόπωρο, πριν δυο μέρες είχαμε την πρώτη βροχή. Η φύση ξέρει φίλε, έχει τους νόμους της… μας προϊδεάζει, πράγματι για το μουντό του χειμώνα…

    Θερμές ευχαριστίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ