Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Φωτοτεχνάσματα - Ενότητα 1.

    Σε αμήχανες στιγμές και σε πείσμα του χρόνου –μετράει και το αυθόρμητο βέβαια– τολμώ και πάλι να «συμφιλιώσω» εικόνα και λόγο και να κατασκευάσω τα γνωστά «Φωτοτεχνάσματά μου.  Επινόησα λοιπόν να «παίξω» μαζί τους δημιουργώντας μια «Ενότητα» με πρωταγωνιστή το Lagurus ovatus, με την ελληνική ονομασία Λαγοουρά και... σε ρόλο κομπάρσου το λόγο. Δηλαδή να ταιριάξω την εικόνα και το χρώμα τους με «φραγμέντα» από το βιβλίο μου «Υστερόγραφα μιας διαδρομής». Ε, να μην ευλογήσω κι εγώ τα γένια μου;
    Κι αφού σμίξουν και ενωθούν μ' άλλα κομματιασμένα, απλά γίνεται χόμπι. Λίγο το ’χεις; 

    Είχα γράψει κάποια στιγμή: «ο κόσμος να χαλάσει, φτάνει να συνωμοτήσει το σύμπαν, για να συνδυάσεις κάποτε και τα ασύνδετα» που, φυσικά, ασύνδετα δεν είναι. Αρκεί να τα ταιριάξεις με κάτι δικό σου… Αυτό κάνω.





* Compositions by Stratos Doukakis *

2 σχόλια:

  1. Οι φωτογραφικές καλλιτεχνικές σου δημιουργίες είναι θαύμα αισθητικής Στράτο. Ειλικρινά το λέω.
    Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Γιάννη!
      Έχω "κολλήσει", όπως βλέπεις με όλο αυτό το οποίο το έχω εκλάβει πλέον σαν χόμπι... Περνάω την ώρα μου και μ' αρέσει πολύ. Με βοηθάει και στη διάθεση. Τη χρειαζόμαστε άλλωστε.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, φίλε και εκτιμώ το λόγο σου!

      Διαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ