Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Η αγάπη δεν είναι λέξη…



    Η αγάπη δεν οξύνεται,
                                         δεν περισπάται,
                                                                   δεν γνωρίζει σημεία στίξεως,
                                                                                                                   και καταστατικό δεν κατέχει…

                                                                                                 Η αγάπη δεν είναι λέξη…

4 σχόλια:

  1. Η Αγάπη !!Λέξη που υμνήθηκε από ποιητές , συγγραφείς , σεναριογράφους !!
    Κάτι αέναο που μόνο νιώθεις ότι υπάρχει μέσα από τις αισθήσεις !!! Μακάρι να μπορούμε να αγαπάμε αληθινά και βαθιά !1
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "μακάρι να μπορούμε να αγαπάμε αληθινά και βαθιά"... Αυτό είναι το θέμα, αγαπητή μου Νικόλ και... είναι δύσκολο να το προσδιορίσεις.
      Το είδα γραμμένο σε τοίχο σ' ένα δρομάκι της Καλαμάτας, μου άρεσε και... το φωτογράφησα.

      Ακόμη βρίσκομαι στα μέρη σου.
      Εύχομαι να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. "Η αγάπη είναι." Έτσι τελειώνει ένα αγαπημένο μου βιβλίο (σημ: Η μάγισσα του Πορτομπέλο) και είχα αφιερώσει ανάρτηση, γιατί μου είχε κάνει εντύπωση. Η αγάπη είναι. Περιμένεις να υπάρχει κατηγορούμενο στο είναι. Η αγάπη δεν χρειάζεται. Είναι εκεί, τη νιώθεις, δεν μπορείς εύκολα να περιγράψεις. Για μένα η αληθινή δεν τελειώνει με το τέλος μιας σχέσης. Δεν παρέχεται γράφεις στην καρτ ποστάλ σου. Δεν παρέρχεται θα συμπληρώσω εγώ. Ό,τι τελειώνει αγάπη δεν ήταν.
    Δροσερή καλημέρα Στράτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστές οι παρατηρήσεις σου, Αριστέα, τις συμμερίζομαι, ίσως να έχω αμφιβολίες στην τελευταία σειρά...
      Δεν το γράφω εγώ, δεν είναι δικά μου λόγια. Όπως έγραψα παραπάνω στη Νικόλ η εικόνα είναι από τοίχο...

      Να 'σαι καλά!
      Σ' ευχαριστώ! Έτσι κι αλλιώς η καλημέρα είναι και εκ των πραγμάτων δροσερή!

      Διαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ