Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Παλιά τα λέγαμε κλέφτες… Τα θυμάστε;

Παλιά τα λέγαμε κλέφτες… Τα θυμάστε; «Αέρινοι κλέφτες»… (Dandelion) είναι κάτι στρογγυλά μπαλάκια που, τώρα την άνοιξη, πλημμυρίζουν όπου υπάρχει πράσινο. Με το παραμικρό φύσημα διασκορπίζονται στον αέρα –ταξιδεύουν χωρίς προορισμό, δεν γνωρίζουν σύνορα και αποστάσεις– και… εισβάλλουν ως «κλέφτες» παντού.





* Αναφέρονται επίσης κι ως «χρυσαλιφούρφουρα» ή «χρυσαλοφούρφουρα». Μάλιστα υπάρχει και το σχετικό τραγούδι σε στίχους Μαριανίνας Κριεζή στη Λιλιπούπολη.

Εδώ:

2 σχόλια:

  1. Που τα θυμήθηκες....! από τις αλάνες τότε στις παλιές γειτονιές σήμερα φωλιάζουν μονάχα στις φωτογραφίες. Όπως εδώ σε αυτές τις πανέμορφες στιγμές που φυλάκισες και μας έδωσες.
    Εμείς τότε παιδιά τα λέγαμε και "Μουσαφίρηδες". Κυρίως γιατί έμπαιναν με τον αέρα μέσα στις αυλές των σπιτιών, λες προάγγελοι κάποιου επισκέπτη.
    Πολύ όμορφο θέμα Στράτο.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τα θυμήθηκα με ρωτάς Γιάννη.
      Στους καθημερινούς περιπάτους μου τα συναντώ μέσα στο πράσινο (φέτος είναι η χρονιά τους…). Κάθομαι και τα θαυμάζω σαν μικρό παιδί. Ενίοτε τα φωτογραφίζω για να «φυλακίσω» την εικόνα τους πριν το φύσημα του αέρα (ή κάποιου παιδιού, να όπως σήμερα η εγγονούλα μου) τα σκορπίσει μετατρέποντάς τα σε «κλέφτες» ή «μουσαφίρηδες» όπως πολύ σωστά μου θύμησες. Κι έχεις δίκιο!

      Δέξου και τη δική μου καλησπέρα, φίλε, κι όταν σου περισσεύει λίγος χρόνος ρίξε μια ματιά κι εδώ: https://www.instagram.com/stratos_doukakis_8/

      Διαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ