Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Τα πετρωτά της Χαράς


«Πέτρες! Τι είναι οι πέτρες; Πέτρες! Δηλαδή τίποτα!
Ποιος δίνει σημασία σ’ αυτές; Ποιος χάνει τον καιρό του με πέτρες;
Δεν αξίζει τον κόπο μηδέ να μιλήσει κανένας γι’ αυτές.
Είναι τα πιο καταφρονεμένα πράγματα της πλάσης…»

Φώτης Κόντογλου – Οι Πέτρες




Δεν έχω να σας καταγράψω ακριβά υλικά, γράφει η Χαρά, αφού αυτό το υλικό δεν αγοράζεται, σου προσφέρεται, αλλά «φτηνό» δεν είναι. 
Εμένα μου έδωσαν το ωραίο ταξίδι της δημιουργίας, εύχομαι να μιλήσουν και σ’ εσάς, όλο και κάτι θάχουν να σας πουν και κλείνω πάλι με τον Κόντογλου:

«Πολλές φορές κάθουμαι και κοιτάζω τις πέτρες που τυχαίνει να βρίσκουνται μπροστά μου,
και μου φαίνεται πως με κοιτάζουνε και κείνες με κάποια μυστηριώδη μάτια
που δεν φαίνονται, και πως κρυφοκουβεντιάζουνε μεταξύ τους και πως κρυφογελούνε…»


Συγχαρητήρια Χαρά για την ωραιότατη έκθεση των πετρωτών σου!


1 σχόλιο:

  1. Στρατο μου σ ευχαριστώ απο καρδιάς για το ωραίο σου, λιτό και περιεκτικό αφιέρωμα!
    Προπάντων όμως σ ευχαριστώ για την επίσκεψή σου. Πάντα είσαι παρών στα καλά και στα άσχημα που μου συμβαίνουν.Λυπάμαι μόνο που δεν είχαμε το χρόνο να τα πούμε,μετά τόσο καιρό.Την επόμενη φορά που δε θ αργήσει. Μέχρι τότε νάσαι καλά και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή κοντά στους ανθρώπους που αγαπάς και σ αγαπούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ