Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Κατ’ εξαίρεση...

Εδώ στις Φωτοχυσίες ανεβάζω δικές μου και μόνο φωτογραφίες. Είναι κανόνας. Ωστόσο, επειδή ξέρουμε πως κανόνας και εξαίρεση είναι αλληλένδετα, σκέφτηκα ότι η ύπαρξη μιας εξαίρεσης δεν υπομονεύει τον κανόνα. Οπότε λοιπόν, «κατ’ εξαίρεση» θα δείτε 5 από τις ωραιότατες φωτογραφίες που μου έστειλε ο φίλος μου από τη Βοστώνη Γιώργος Ιατρού με το χιόνι που έπληξε την περιοχή του Λυνν.
Και επειδή χρειαζόμαστε κορνίζες, Γιώργο, για να κλείνουμε μέσα τα τοπία που ζωγραφίζει η φύση, αυτό επέλεξα να το κάνω εγώ. Θεώρησέ με ένοχο.

Σ’ ευχαριστώ για το μοίρασμα!








6 σχόλια:

  1. Οι Φωτογραφίες όμορφες, ο φωτογράφος φίλος από το New England, ο δε παρουσιαστής και κορνιζοποιός φίλος από Ελλάδα, κι εγώ από Νέα Υόρκη, ένα τρίγωνο φιλίας οπότε φτιάχνουμε μια φιλική ατμόσφαιρα, λευκή και αθώα όπως το χρώμα του χιονιού.

    Την καλημέρα μου

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχουμε φτιάξει αυτή τη φιλική ατμόσφαιρα, φίλε μου Γάβο, με τα πιο απλά υλικά, δε χρειάζονται πολλά λόγια, μόνο αγάπη και ειλικρίνεια. Άλλωστε το έχουμε δείξει με πράξεις και συμπεριφορές, που φαινομενικά δείχνουν ασήμαντες κι απλές, ουσιαστικά όμως είναι οι μικρές λεπτομέρειες που στεριώνουν μια φιλία.
      Κι αν με αφορμή τις πανέμορφες φωτογραφίες του Γιώργου την καλύψαμε και με το λευκό κι αθώο του χιονιού τόσο καλύτερα.

      Σ' ευχαριστώ για την καλημέρα σου και την αγάπη σου!

      Διαγραφή
  2. Ενα υπέροχο σχόλιο άφησε ο ρεαλιστής φίλος Γαβριήλ που μου άρεσε πολύ !!!!
    Ευτυχώς που η εξαίρεση του κανόνα μας χαρίζει μοναδικές φωτογραφίες σαν αληθινοί πίνακες !!
    Μένω μαγνητισμένη στην τρίτη φωτογραφία γιατί η ζωή είναι δρόμος!!!
    Την αγάπη μου και ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να, βρε Γάβο που στο τρίγωνο της φιλίας ήρθε η αγαπημένη μας Νικόλ και το έκανε τετράγωνο!...
      Απλώνει η αγάπη και η φιλία. Κι όσο απλώνει γίνεται πιο αισθητή. Μας δένουν τόσο κι είναι σα να συγγενεύουμε πιότερο.

      Με την καλημέρα και την αγάπη μου, Νικόλ!

      Διαγραφή
  3. Στράτο, έψαξα σε τρία λεξικά που έχω στο σπίτι και σε άλλα στο διαδίκτυο σχετικά με τη λέξη ''εξαίρεση''. Όλα δίνουν την ίδια ερμηνεία και εξήγηση αλλά με διαφορετικές λέξεις. Βρήκα λοιπόν να λένε. Εξαίρεση = απόσπαση, διάκριση, ξεχώρισμα και για αυτόν που εξαιρείται..ασυνήθιστος, ξεχωριστός,έκτακτος, και πολλά άλλα. Όχι όλα, μερικά, ακόμα και ένα να ισχύει στην περίπτωση τη δική μου, είναι αρκετό για μένα και σε ευχαριστώ φίλε μου που με έκανες να αισθάνομαι.... εξαιρετέος!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα λεξικά εξηγούν, Γιώργο, πως «εξαίρεση» είναι η απόκλιση από τον συνηθισμένο κανόνα. Κι εγώ έκανα το απλό: παρέκκλινα από το κανονικό, δηλαδή από το να ανεβάζω, όπως το εξήγησα φυσικά, μόνο δικές μου φωτογραφίες και έκανα την εξαίρεση δημοσιεύοντας δικές σου. «Κατ’ εξαίρεση».
    Πάντως εσύ τόσο από το «Μηθυμναίο» καθώς τώρα κι απ’ τις «Φωτοχυσίες» έγινες πασίγνωστος, δηλαδή «γνωστός και μη εξαιρετέος»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ