Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Λιμανίσιες εικόνες…

Λιμανίσιες εικόνες με σκουριασμένες άγκυρες και δέστρες,
γερασμένα σκαριά αποκλεισμένα από ταξίδια,
ξεφτισμένα καραβόσκοινα που ξανθαίνουν στον ήλιο,
άλμπουρα στραμμένα στον ουρανό,
όλα ξεγελούν την ύπαρξή τους… 
Δέστρες που αντέχουν...
Γερασμένα σκαριά στα ήρεμα νερά· ρωμαλέα κάποτε στις άγριες φουρτούνες…
Κάποτε αρμένιζε, τώρα ξαποσταίνει στο μόλο… 

Κουρασμένα βαπόρια δεμένα στο μουράγιο… κάνουν υπομονή και κουράγιο…
σκουριασμένες άγκυρες,  σφιχτοδεμένα παλαμάρια, άχρηστα...
ξεφτισμένα καραβόσκοινα... 
που ξανθαίνουν στον ήλιο

Κι άλμπουρα στραμμένα στον ουρανό 
να ψάχνουν θεό…


8 σχόλια:

  1. Φίλε μου Ωραία αναμνηστική φωτογραφία, καραβιών σκουριασμένες πλώρες, άγκυρες οι κάβοι είναι της καινούργια πατέντας συνθετικοί με Νάιλον, οι παλαιοί ήταν χοντροί από henequen "agave"
    τα άρμπουρα από ιστιοφόρα γιωτ.
    υπολογίζω ότι όλα αυτά θα τα είδες στο λιμάνι της Καλαμάτας ακόμα και το βαποράκι Σιμόνε με σημαία Σιέρρα Λεόνε της Αφρικής
    Φίλε όταν βλέπω τέτοια σκηνικά κάθομαι και σκέπτομαι νοσταλγώ την παιδική μου ζωή.

    Καλό Σ/Κ
    ΄χαιρετισμούς
    Γαβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το πέτυχες φίλε Γάβο, είναι όντως από τον πρωινό μου περίπατο στο λιμάνι της Καλαμάτας. Άλλαξα ρότα και ευτυχώς είχα μαζί μου την κάμερα και μπόρεσα να τραβήξω αρκετές. Το θέμα είναι από τα αγαπημένα μου. Μπόρεσα και πέρασα στο σημείο που τα περισσότερα σκαριά είναι παρατημένα στη φθορά του χρόνου.

      Να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραιο το θέμα σου Στράτο και συγκινητικό. Ξέρεις τώρα, πόσο αυτά τα θέματα με αγγίζουν βαθιά.! Καλή σας μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τα αγαπημένα μου, Δώρα και φυσικά γνωρίζω πόσο δεμένη είσαι με λιμάνια, καΐκια και καπετάνιους...

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Διαπιστώνω οτι η Καλαμάτα σου άνοιξε έτι περισσότερο τους νοσταλγικούς ορίζοντες και αποκρυπτογραφείς φωτογραφικά τα μυστήριά της!!!
    Καλό ξημέρωμα Στράτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα από μένα, Χαρά, όπως ξέρεις εγώ είμαι του πρωινού... τα μεσάνυχτα δεν τ' αντέχω.

      Ξέρεις η πόλη είναι επίπεδη κι εγώ την περπατάω με άνεση. Την περπατάω και αποκρυπτογραφώ... ανακαλύπτω θα έλεγα, όχι βέβαια μυστήρια αλλά θέματα που πάντα μου άρεσαν...

      Είχες χαθεί, αλλά να 'σαι και πάλι κι αυτό μου δίνει χαρά!

      Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο, τόσο θεματικά όσο και στην ανάλυσή του!!
    Έχεις ιδιαίτερο τρόπο ξάδερφε να δίνεις φωνή στις εικόνες σου :)
    Καλή εβδομάδα Στράτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ’ ευχαριστώ, Γιώργη!
      Είναι ένα από τα αγαπημένα μου θέματα κι ήταν μια ευκαιρία να βγάλω μερικές φωτογραφίες από το λιμάνι της Καλαμάτας.

      Να περνάς καλά!

      Διαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ